-
-
-
 
CWIZ Inbound Call Center

Çağrı merkezi operasyonu sadece bir ses iletişim noktası değil çözüm noktası olması gerektiği için farklı bir bakış açısı ve uzmanlık gerektirir. CWIZ Inbound Call Center çözümleri, ana odağını müşterilerinizin oluşturduğu operasyonunuzun giriş kapısını oluşturur.

CWIZ Inbound Call Center
CWIZ Inbound Call Center

"Çağrı merkezi operasyonu sadece bir ses iletişim noktası değil çözüm noktası olması gerektiği için farklı bir bakış açısı ve uzmanlık gerektirir. CWIZ Inbound Call Center çözümleri, ana odağını müşterilerinizin oluşturduğu operasyonunuzun giriş kapısını oluşturur."

CWIZ Call Center farklı amaçlarla oluşturulan tüm çağrı merkezlerinde olması gereken değeri sağlamak amacıyla konumlanır. Temel çağrı merkezi fonksiyonlarını stabil olarak sağlamasının yanısıra esnek entegrasyon yeteneği ile farklı uygulamalarla etkileşimli olarak çalışır.

Birbirinden bağımsız birden fazla operasyonu rahatlıkla yönetebileceğiniz, işlevsel bir ortam yaratabileceğiniz CWIZ Call Center uygulaması ile ister kurumunuzun kendi çağrı merkezini oluşturabilirsiniz, isterseniz outsource hizmet verebileceğiniz profesyonel bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz.

Entegrasyon yeteneği operasyonun yüksek katma değere ulaşması için gerekli ortamı hazırlar. Bu konuda CWIZ ile oluşturulan çözümler hız ve çözüm çeşitliliğini beraberinde getirdiği için yatırımın hızla geri dönüşünün alınabildiği bir ortam yaratır.

CWIZ Call Center farklı sahip olma ve kullanım seçenekleri ile işinize en uygun ortamı oluşturan seçenekleri sunar.

 
NEDEN CWIZ?

NEDEN CWIZ?

Yüksek Performans / Optimum Maliyet
Ölçeklenebilir Çözümler
Satış Sonrası Destek

Devamı >

Webden Ara

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

Ne bir telekom hattı ne bir santral... Hiçbirine yatırım yapılmadı.

Devamı >