-
-
-
 
CWIZ Webden Ara

CWIZ farklı kullanım modellerinde IP Santral yapısına geçişinizi kolaylaştırır. Yeni nesil iletişimi sizlere yeni nesil kullanım modelleriyle sunar.

CWIZ Webden Ara
CWIZ Webden Ara

CWIZ WEB'den Ara servisi, herhangi bir WEB ortamından tıklanarak şirket santralinizin aranabilmesini sağlar. CWIZ WEB'den Ara ile WEB sitenize girerek sizinle ilgilenen kişilere kolay bir sesli ulaşım yolu daha sağlayabilirsiniz.

CWIZ WEB'den Ara gerek statik, gerekse dinamik WEB uygulamalarının tümüne katma değer sağlar. Aşağıda örnekleri belirtilen uygulamalar için WEBDENARA'yı kullanabilirsiniz.

  • WEB sitenizi ziyaret edenler sitenizden tıklayıp sizi direk arayabilirler
  • E-Ticaret yapıyorsanız, müşterileriniz siparişlerini sizi WEB'den arayarak iletebilirler
  • Ya da satış sonrası hizmetleri biriminize WEB'den gelen çağrıları da aktarabilirsiniz.
  • Yapacağınız mailinglerde size erişim için WEB'den Ara'yı kullanarak site hitinizi artırabilirsiniz
  • WEB'den arayanları şirketinizde başka dahililere ve birimlere transfer edebilirsiniz.
  • Mesai saatleri dışında sizi WEB'den arayanlar mesaj bırakabilirler.
    Bırakılan mesajları size CWIZ WEB'den Ara e-mail ile gönderir.
  • WEB'den gelen çağrıları raporlayabilir, hatta ses kayıtlarını alabilirsiniz.

CWIZ WEB'den Ara özelliğini kullanmak için arayan kullanıcılar tarafından herhangi bir uygulama yüklenmesi veya lisans alınması sözkonusu değildir. Uygulama WEB sitesinden tıklanıldığında direk olarak çalışır. Kullanıcı tarafında gerekli tek şey kullanıcı PC veya laptopunda Flash uygulamasının çalışabilmesidir.

Herhangi bir softphone client yüklenmesine ve kurulmasına gerek yoktur.

Ofis tarafında, yani çağrıların karşılanacağı tarafta kullanım şekline göre farklı alternatifler sunulmaktadır. Ama herşeyden önce şirketin yeterli genişlikte bir internet bağlantısı olması gerekmektedir.

Gelen çağrıları mevcut santralinizde karşılanabilir :
Bunun için santralin dış hat portlarına bağlanacak bir gateway veya terminal adapter yeterli olacaktır. WEBDENARA üzerinden gelecek çağrılar sanki şirketin telefon numarası aranmış gibi menü veya operatörünüz tarafından karşılanarak, ilgili noktalara aktarılabilir.

Gelen çağrıları bir IP telefon ile karşılanabilir :
Gelen çağrılar internet ortamına bağlı olan bir cihaza (modem veya switch) bağlanarak bir IP telefon ile karşılanabilir.

Gelen çağrıları bir softphone ile karşılanabilir :
Gelen çağrılar ofis içinde internete bağlı bir bilgisayara yüklenecek softphone uygulaması ile karşılanabilir. Sadece bir kulaklık ve mikrofonla sitenizden arayan ziyaretçilerle görüşülebilir.

Gelen çağrıları Voice portlu bir ADSL Modem (IAD) ile karşılayabilirsiniz :
Çağrı karşılanak ortam ortam bir network ağına sahip değilse, internet bağlantısı için de kullanabilecek, voice portu bulunan bir modem üzerinden de çağrı karşılanabilir. Bu cihazların üzerinde herhangi bir analog telefon bağlanabilen ses portları bulunmaktadır. Buraya bağlanacak herhangi bir telefon WEBDENARA'dan gelen çağrıları karşılamayı sağlar.

Eğer ofiste herhangi bir CWIZ ürünü kullanılıyorsa (IP PBX, CALL CENTER, ASİSTAN) WEBDENARA'nın farklı avantajlarından da yararlanılabilir .CWIZ tamamen IP tabanlı bir sistem olduğu için WEBDENERA'dan gelen çağrıları herhangi bir donanıma gerek olmadan karşılar. CWIZ kullanımı ile WEBDENARA servisinden farklı şekillerde yararlanmak da mümkündür. Örneğin WEB sitesinin farklı sayfalarından gelen çağrılar farklı gruplara veya kişilere yönlendirileceği gibi, hizmet zamanı dışında bırakılan mesajlar da ilgili kişilere ses dosyası olarak yönlendirilebilir. Ayrıca her kanaldan gelen çağrılar için ayrı karşılama menüleri oluşturulabilir ve yönetilebilir.

 
NEDEN CWIZ?

NEDEN CWIZ?

Yüksek Performans / Optimum Maliyet
Ölçeklenebilir Çözümler
Satış Sonrası Destek

Devamı >

Webden Ara

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

Ne bir telekom hattı ne bir santral... Hiçbirine yatırım yapılmadı.

Devamı >